Teraz jest wtorek, 24 października 2017, 09:22

epheli.pl

Wortal pilotów helikopterów RC

Zmiana zasilania w E-MAXsie 500

Tu piszemy o śmigłowcach Eco, Quick, Emax

Moderator: n6210

  • Advertisement


Avatar użytkownika
 
Posty: 125
Dołączył(a): niedziela, 14 września 2008, 11:06
Lokalizacja: Nasielsk kolo W-Wa

Post przez KuTeR » sobota, 1 listopada 2008, 12:32

Ja mam w belcie pakiet a123 4S 2300 mha I DZIAŁA SUPER :)
Helik: Hk 450 (full alu)
pakiet : Li-Fe A123 2300 4S & 3S
Silnik: Turnigy X500 600W - RiP!!
6Ch 2,4 ghz :)

GG: 9534604 ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 701
Dołączył(a): sobota, 12 listopada 2005, 23:43
Lokalizacja: P³ock

Post przez private9 » sobota, 1 listopada 2008, 12:51

KuTeR napisał(a):Ja mam w belcie pakiet a123 4S 2300 mha I DZIAŁA SUPER :)


A ja już nie mam E-maxa, Belt to model nawet nie klasy 450, a E-Max to 50tka.
Pozdrawiam Arek,

COMPASS ATOM 500, MKS DS9660, S9254+GY-401, RADIX 430mm blade

http://www.rcplock.pl

Avatar użytkownika
 
Posty: 125
Dołączył(a): niedziela, 14 września 2008, 11:06
Lokalizacja: Nasielsk kolo W-Wa

Post przez KuTeR » sobota, 1 listopada 2008, 13:08

Rozmawiamy tu o zasilaniu, a nie o klasach heli, Pierwszy Twój temat jest pytaniem o doświadczenia z ogniwami A123. Wiec wypowiedziałem się, że w moim belcie a123 4s sprawują się super. A czy belt to nie klasa 450?? kłócił bym się.
Co do ładowarki to RC-POWER 601BC nie obsługuje ogniw A123, w przeciwieñstwie do nowszej wersji która posiadam Rc-power BC6. Zasilacz 5A jest za słaby bo gdy zaczniesz ładować prądem 5A pakiet 1S,2S,3S to jego V spadnie poniżej 11 i ładowarka wywali błąd. Pakiet 4S ładowarka ładuje prądem 3.8A, 5S - 3A, 6S - 2,5A. Nie chce mi się zaglądać do inst. ale chyba mam racje.
Helik: Hk 450 (full alu)
pakiet : Li-Fe A123 2300 4S & 3S
Silnik: Turnigy X500 600W - RiP!!
6Ch 2,4 ghz :)

GG: 9534604 ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 701
Dołączył(a): sobota, 12 listopada 2005, 23:43
Lokalizacja: P³ock

Post przez private9 » sobota, 1 listopada 2008, 13:27

Widzisz temat trochę nie aktualny, bo dyskutowaliśmy rzeczywiście na temat A123, przynajmniej ja miałem kilka pytañ, ale ponad 5 miesięcy temu. Teraz mam nową ładowarkę BC6, zrobiłem pakiet A123, latałem na nim LEPTONEM EX,em i od tego czasu miałem już 3 inne modele, a teraz spaliniaka. Więc trochę przy po¼no się obudziłeś,
Pozdrawiam Arek,

COMPASS ATOM 500, MKS DS9660, S9254+GY-401, RADIX 430mm blade

http://www.rcplock.pl

Avatar użytkownika
 
Posty: 125
Dołączył(a): niedziela, 14 września 2008, 11:06
Lokalizacja: Nasielsk kolo W-Wa

Post przez KuTeR » sobota, 1 listopada 2008, 13:36

Bo dopiero od tygodnia mam A123 wiec... :)
Helik: Hk 450 (full alu)
pakiet : Li-Fe A123 2300 4S & 3S
Silnik: Turnigy X500 600W - RiP!!
6Ch 2,4 ghz :)

GG: 9534604 ;)

Advertisement

Poprzednia strona

Powrót do Eco/Quick/Emax

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości