Teraz jest niedziela, 22 października 2017, 12:07

epheli.pl

Wortal pilotów helikopterów RC

Teoria czyli co trzeba wiedzieć o budowie E-Maxa

Tu piszemy o śmigłowcach Eco, Quick, Emax

Moderator: n6210

  • Advertisement


 
Posty: 3
Dołączył(a): niedziela, 8 kwietnia 2007, 11:12

Teoria czyli co trzeba wiedzieć o budowie E-Maxa

Post przez .:Leszek:. » niedziela, 8 kwietnia 2007, 11:18

Witam wszystkich na forum EpHeli !!!!


Mam małe pytanie zamierzam sobie kupić ten helikopter i pytam co musze wiedzieć o tym śmigłowcu. :lol: Jak jest zbudowany i takie różne związane z budową

Pozdrawiam !!!! Zycze wesołych świąt wielkanocnych !!!

Leszek :D

 
Posty: 146
Dołączył(a): niedziela, 2 kwietnia 2006, 14:10
Lokalizacja: z DOBCZYC

Post przez bandiiii » niedziela, 8 kwietnia 2007, 12:00

witam!!!

powiem tak posiadam e-maxa ale mam w nim dużo częsci z trexa:) np mam wymieniony ślizgacz na trexowy ...okucia też trexa ...połowa mojego e maxa to t-rex:) :D jeśli chodzi o ramę to e max ma w standardzie ramę allu... bardzo dobre plastikowe częsci bardzo wytrzymałe... dużą cechą e maxa jest to ze jest dosyć tani:)

widzisz np moj poprzedni właściciel BASTE założył w emaxie podwozie z ALLU i ejst teraz nie zniszczalen i w dodatku fajniej wygląda jak to plastikowe oryginalne e-maxa...

W sumie niech się wypowiadają doswiadczeni piloci ...ja z e-maxa jestem zadowolony. Nie raz są problemy róznego typu i to jest męczace,bo trzeba dochodzić co się dokładnie psuje czemu np: ogon oscyluje itp: ale niestety w każdym helikopterze będą występować problemy róznego rodzaju...ponieważ w helikopterze liczy się precyzja tam musi byc wszystko dopięte na ostatni guzik... w samolocie jak zgasnie silnik to wylądujesz a w helikopterze to niestety będziesz musiał zbierać częsci z ziemi...zależy też przy jakim craschu...


obejrzyj sobie moje filmiki sa własnie na forum

pozdro bandiiii

 
Posty: 78
Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 16:18
Lokalizacja: Poznañ

Post przez Maciej » poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 23:52

Połowa mojego E-maxa jest T-rexem, więc trudno o nim mówić jak o "czystym" modelu, ale jestem z niego zadowolony. Denerwująca jest regulacja oscylującego ogona, ale jak się z nim uporasz to maszynka lata pierwszorzędnie.

Wydaje mi się jednak, że łatwiej lata mi się spaliniakiem, więc jeśli zaczynasz, to zastanów się może nad czymś w rozmiarze .30.

Nie ma to jak odrobina bezwładności na początek, a w modeliku ważącym 650g niestety jej nie uświadczysz.

Ponoć gleby w małych elektryczkach są mniej kosztowne - w tym temacie nie mam rozeznania, bo narazie (odpukać) niczym jeszcze nie glebiłem, ale jak się spojrzy na ceny niektórych części do małych i większych śmigłowców to chyba nie ma większej różnicy.
R50 Titan
E-max 450
FrankenBelt CP(X) FBL :twisted:
T-Rex600NSP

Advertisement


Powrót do Eco/Quick/Emax

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość