Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 11:35

epheli.pl

Wortal pilotów helikopterów RC

Cena LEPTONA?

Dział poświęcony znakomitym śmigłowcom Hirobo.
  • Advertisement


 
Posty: 26
Dołączył(a): niedziela, 7 listopada 2004, 00:03

Cena LEPTONA?

Post przez bogdan » wtorek, 20 czerwca 2006, 22:42

Czy znana jest już cena LEPTONA ?? Oczywiscie w Polsce? I kto bedzie oficialnym importerem ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 10
Dołączył(a): wtorek, 20 czerwca 2006, 23:20

Cena LEPTONA?

Post przez helifun_01 » wtorek, 20 czerwca 2006, 23:26

chm. mój pierwszy lepton,,,, z biedronki :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 8331
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post przez Admin » środa, 21 czerwca 2006, 09:34

Lepton będzie w ofercie mojego sklepu wraz z całym serwisem, generalnym dystrybutorem Hirobo jest Modelfan, ponieważ Helikoptery.com i MF działają w sieci to ceny są te same. Co do ceny to czekamy na dostawę, chcemy żeby cena była jak najniższa, ale wiadomo jest kilka składowych. W sprzedaży w pierwszej partii będą modele z silnikiem i regulatorem, według nie potwierdzonej jeszcze informacji jednostka napędowa jest robiona dla Hirobo przez Komtronika. Dostępne będą do tego pakiety w wersji 3S1p i 4S1P, od co najmniej 3 producentów.

Więcej informacji wkrótce.
Nieważne czym latasz jeśli latasz :)
Michalm
T-Rex 450 SE v2 Flybar Less
Hughes 500MD Hirobo Sceadu Evo 50
Spectrum DX6
Phoenix SIM

Avatar użytkownika
 
Posty: 620
Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2005, 16:10
Lokalizacja: Luxembourg

Post przez anjin-san » środa, 21 czerwca 2006, 10:36

Nie "Komtronik", tylko KoNtronik. Mam ich silnik i regler -to taki europejski Hacker.
Ja bym sie nie przejmowal cena zestawu Leptona, ale wlasnie cena napedu i Lipoli. Sam naped + 2 pakiety bedzie pewnie z 700 eurosow :( :(
REVOLUTION E-CF, LRK, Powerjazz....uuu bejbi...
Titan E325 ,Kontronik FUN
Hughes MD530 - mechanika Raptor 50,
Hirobo Freya X-spec, YS 91 ST
Graupner Bell 47G
JR Propo 10X

Avatar użytkownika
 
Posty: 8331
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post przez Admin » środa, 21 czerwca 2006, 10:44

anjin-san napisał(a):Nie "Komtronik", tylko KoNtronik. Mam ich silnik i regler -to taki europejski Hacker.
Ja bym sie nie przejmowal cena zestawu Leptona, ale wlasnie cena napedu i Lipoli. Sam naped + 2 pakiety bedzie pewnie z 700 eurosow :( :(


Myślęże się miło rozczarujesz, może wreszcie będziemy mieli lepsze ceny niż gdzie indziej :).
Nieważne czym latasz jeśli latasz :)
Michalm
T-Rex 450 SE v2 Flybar Less
Hughes 500MD Hirobo Sceadu Evo 50
Spectrum DX6
Phoenix SIM

Avatar użytkownika
 
Posty: 626
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 15:09
Lokalizacja: Piaseczno ,Magdalenka

Post przez Yoda » środa, 21 czerwca 2006, 10:52

Do Leptona fabrycznie montowany silnik Hyperion Z3025 8XL , produkowany na Taiwanie , odpowiednik Hackera A30XL Outrunner.

 
Posty: 2240
Dołączył(a): sobota, 23 kwietnia 2005, 15:09

Post przez n6210 » środa, 21 czerwca 2006, 11:38

Jezeli tak to Hacker A30-10XL/Phoenix 45 Combo kosztuje ok 160Euro + cena pakietu czyli ok 100-170Euro za ok. 3-4Ah zaleznie od marki. Pakiety 2.2Ah beda jeszcze tansze. Pewnie mozna cos za 700Eu kupic ale po co.
Pozdawiam
B±d¼ twardy - czytaj forum od deski do deski...

 
Posty: 2240
Dołączył(a): sobota, 23 kwietnia 2005, 15:09

Post przez n6210 » środa, 21 czerwca 2006, 11:48

A tu znalazlem konfiguracje jakie testowano w Leptonie.
Nie wiem po co regulatory na 60 i 80A...
Dla wyjasnienia ponizej specyfikacja silnika A30-8XL:

A30-8XL - 1100 KV Weight 6.3oz
3 LiPo - 35A Peak (15s) 45A
4 LiPo - 25A Peak (15s) 33A
Peak Watts: 475

i konfiguracje:
-------------------------------------------------------
3 Cell Economic and Fun system
Motor: Hyperion Z3025 8XL (26T pinion), Hacker A30 8XL (24T pinion)
Speed Control: Castle Creations Phoenix 60A
Batteries: Hyperion 16C 11.1v (3 cell or 3S) 4200, Apex 2100 11.1 (3S or 3C) x
2 in parallel for 4200 capacity
Servos: Futaba S3102
Gyro: 401 with 9650 servo
Charger: MRC RB977
Deans Ultra Plugs for battery/speed control connections


4 Cell Ballistic Performance system
Motor: Hyperion Z3025 10 (24t pinion), Hacker A30 10XL (24t pinion)
Speed Control: Hirobo 80A with BEC, Castle Creations with external BEC or
Medusa external BEC
Batteries: Hyperion 20C Litestorm 3700, Tanic 3650 15-20C
Servo: Futaba s 3102
Gyro: 401 with 9650 servo
Charger: MRC RB989
Deans Ultra Plugs for battery/speed control connections

Moze teraz wiadomo na czym ta maszynka moze latac :)
Pozdawiam
B±d¼ twardy - czytaj forum od deski do deski...

 
Posty: 148
Dołączył(a): poniedziałek, 20 marca 2006, 23:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Post przez lopezrk » środa, 21 czerwca 2006, 19:32

pełen zestaw około 3800 pln
FREYA WC
EAGLE2WC 99
FUTABA PCM 1024 ZH
GY 601

LAMA X.R.B
LEPTON EX

 
Posty: 148
Dołączył(a): poniedziałek, 20 marca 2006, 23:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Post przez lopezrk » środa, 21 czerwca 2006, 19:36

a dokładnie.
Ceny poszczególnych wersji.
0302-901 - 3860,00
0302-902 - 3000,00
0302-903 - 2030,00
FREYA WC
EAGLE2WC 99
FUTABA PCM 1024 ZH
GY 601

LAMA X.R.B
LEPTON EX

 
Posty: 2240
Dołączył(a): sobota, 23 kwietnia 2005, 15:09

Post przez n6210 » środa, 21 czerwca 2006, 19:38

W sumie jak na poczatek da sie zyc ;) o ile ktos chce inwestowac w nowosci.
Niemniej za jakis czas ceny chyba beda bardziej "rynkowe" :)
Pozdawiam
B±d¼ twardy - czytaj forum od deski do deski...

Avatar użytkownika
 
Posty: 8331
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post przez Admin » środa, 21 czerwca 2006, 22:23

lopezrk napisał(a):a dokładnie.
Ceny poszczególnych wersji.
0302-901 - 3860,00
0302-902 - 3000,00
0302-903 - 2030,00


To są ceny katalogowe, u nas będą ceny bardziej "rynkowe" :D
Nieważne czym latasz jeśli latasz :)
Michalm
T-Rex 450 SE v2 Flybar Less
Hughes 500MD Hirobo Sceadu Evo 50
Spectrum DX6
Phoenix SIM

Avatar użytkownika
 
Posty: 287
Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2005, 12:50
Lokalizacja: Warszawa

Post przez marek_l » środa, 21 czerwca 2006, 22:54

Admin napisał(a):To są ceny katalogowe, u nas będą ceny bardziej "rynkowe" :D


Czy to "rynkowe" znaczy wyższe? :P
pozdrawiam,
Marek L.
...
R50 v2 PRO
LAMA2 v3
Futaba F7C

 
Posty: 165
Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2005, 19:10
Lokalizacja: Warszawa

Post przez aturlej » środa, 21 czerwca 2006, 23:04

Juz mi opadl zachwyt na Leptonem, bo w tej cenie mamy wieksze Logo 10. Ja to tak widze model z silnikiem i regulatorem nie moze kosztowac wiecej niz 2000, + pakiet. I niech sie wali pali wiecej nie dam. Bo to rownowartość 50 z silnikiem OS Hiper.
Adam Turlej
______________________________________
aturlej@atnet.net.pl
Trex 600CF + Trex 600N +Trex 450 SE v.2
no coz uwierzylem w technologie specow od odkurzaczy
Raptor 90SE i kombinuje jakby go zamienic na cos innego

 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 9 kwietnia 2006, 15:33

Post przez Finiak » środa, 21 czerwca 2006, 23:11

Sorry, ale z tego typu oceną chyba lepiej poczekać do momentu pojawienia się konkretów - przynajmniej dwóch: ostateczna cena oraz "żywy" egzemplarz oblatany przez kogoś kogo znamy.

Wtedy realnie będzie można ocenić "co warto a co nie".

Advertisement

Następna strona

Powrót do Hirobo Shuttle, Sceadu, Lepton, Lama, Freya, SST-Eagle Freya

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość