Teraz jest piątek, 15 grudnia 2017, 02:43

epheli.pl

Wortal pilotów helikopterów RC

Cena LEPTONA?

Dział poświęcony znakomitym śmigłowcom Hirobo.
  • Advertisement


Avatar użytkownika
 
Posty: 8333
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post przez Admin » czwartek, 22 czerwca 2006, 00:16

Finiak napisał(a):Sorry, ale z tego typu oceną chyba lepiej poczekać do momentu pojawienia się konkretów - przynajmniej dwóch: ostateczna cena oraz "żywy" egzemplarz oblatany przez kogoś kogo znamy.

Wtedy realnie będzie można ocenić "co warto a co nie".


Fianiak daj spokój, kolegom nawet jakby za friko im dawali zawsze znajdą jakiś feler :D (bo to elektryk), gdyby to był Caliber, to Adam jako dealer tej marki, piałby z zachwytu. Pomijam fakt, że oczywiście porównując do 50 spalinowej, pominął fakt tuningów, z którymi ta 50 kosztowałby 2x tyle co Lepton, bo jak porównujemy heli to w tej samej konfiguracji. Heli kosztuje ile kosztuje a reszta jest kwestią tego czy się komuś taki sprzęt podoba czy nie. A z tym logo to też by dokładnie sprawdzili, bo pakiet do Logo 10 kosztuje od 620 do ponad 1000, a pakiet do Leptona od 350 do 540. Czyli za jeden pakiet do logo 10 można mieć dwa do Leptona. Więc raczej jest różnica, że nie wspomnę o cenach części.

Także spokojnie, przyjdą Leptony, oblatamy, będzie zbyt dobrze, nie też dobrze, choć to drugie raczej nam nie grozi, bo heli jest znakomity, i na pewno podbije serca wielu pilotów.
Nieważne czym latasz jeśli latasz :)
Michalm
T-Rex 450 SE v2 Flybar Less
Hughes 500MD Hirobo Sceadu Evo 50
Spectrum DX6
Phoenix SIM

 
Posty: 165
Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2005, 19:10
Lokalizacja: Warszawa

Ja tam po prostu sobie mam przemyslenia

Post przez aturlej » czwartek, 22 czerwca 2006, 01:43

a tu admin nic a nic nie zachwalajac, robi mi wycieczki osobiste. Co do moich preferencji to choruje od jakiegos czasu na elekrtyka ale troche mocniejszego od Trexa. I nie sprzedaje, logo a mimo to uwazam ze to bardzo udana konstrukcja. I w przeciwieñstwie do Admina moje obserwacje wnosze z danych technicznych i opini uzytkowników z RunRydera, nie stawiajac sprawy ze jak Hirobo to musi być super, a jak ... to bedzie złe. Na razie na forach pisza ze model jest deko przyciezki i lata nieco wolowato. Ale nie znalazlem jeszcze porownania Leptona z modelami w klasie logo 10. Co do modeli klasy 50 to do dnia dzisiejszego wylatałem 100 litrów paliwa Calibrem 5 i poza awarią łozyska one way nic w nim nie tuningowałem. Ba nawet na dzieñ dzisiejszy Kyosho do niego za bardzo tuningów nie przewiduje. Wieć przestañ szerzyc plotki ze spalinówka za 2000 PLN nie lata. Bo jest to wierutna bzdura. A za dwa razy tyle co lepton to kupiłem Raptora 90 z silnikiem OS MAX full tuning wersja SE ( wszystko na maxa). I nie popadam w zachwyt nad Calibrem. Po prostu staram sie ozywic dyskusje, bo moze poza Trexem i Leptonem sa jeszcze inne modele które nie koniecznie sprzedaje admin ale za to moga byc ciekawą alternatywa.

PS. Jak nie udało ci się zauwazyć Michale moje obserwacje na temat Calibra 5 sa wynikiem zebranej wiedzy i doświadczenia. I nie cukruje ze model jest najlepszy na swiecie. Tylko staram sie opisac jego wady i zalety. To samo zreszta dotyczy mojej opini na temat Trexa. I to ze uwazam ze jest to model który złudnie wydaje sie prosty w lataniu i obsłudze doswiadczyłem w 400 paru lotach.
Adam Turlej
______________________________________
aturlej@atnet.net.pl
Trex 600CF + Trex 600N +Trex 450 SE v.2
no coz uwierzylem w technologie specow od odkurzaczy
Raptor 90SE i kombinuje jakby go zamienic na cos innego

Avatar użytkownika
 
Posty: 8333
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post przez Admin » czwartek, 22 czerwca 2006, 08:10

Nie przypominam sobie, żebyś w swoim pocie opisywał walory techniczne lub ich brak jeśli chodzi o Leptona. Z tego co widać 3 posty wyżej skupiłeś się na cenie a nie na przykład na rzeczowym porównaniu z Logo 10. Poza tym stwierdzenia typu "deko za ciężki" chyba nie są zbyt precyzyjne, za ciężki do czego, do wzniesienia się w powietrze, robienia tic-toca, chaosu, normalnego latania? Nie zauważyłeś, że nie wszyscy podnoszą heli do góry byleby tylko rzucać nim po niebie? To że wypaliłęś 100 litrów paliwa, czy zrobiłeś 400 lotów T-Rexem, jest ok, ale czy sam fakt wykonania tych działañ daje Ci placet do certyfikowania śmigłowców, chyba nie. Rozumiem, że gdybyś dokonał porównania Lepton vs Logo, dokonał oceny technicznej, sprawdził w pilotażu itp, to wtedy ok, ale w zdaniu:

aturlej napisał(a):Juz mi opadl zachwyt na Leptonem, bo w tej cenie mamy wieksze Logo 10. Ja to tak widze model z silnikiem i regulatorem nie moze kosztowac wiecej niz 2000, + pakiet. I niech sie wali pali wiecej nie dam. Bo to rownowartość 50 z silnikiem OS Hiper.


nie znajduję tych cech. Więc się tak nie unoś swoją troską, poza tym porównanie klasy 8 i 10, też nie jest specjalnie udane bo to jednak inne heli. Może porównać Quicka 8 lub Eco 8 lub MaxiMaxira, ale nie heli z dwóch różnych klas.

Jeśli chciałeś skrytykować cenę, to prosze bardzo, ale radzę popatrzeć na filmy z Leptonem, bo jak już wile razy napisałem nie maszyna robi pilota, a odwrotnie. Dlatego fakt wylatania iluś tam litrów paliwa nie jest raczej miernikiem umiejętność.
Nieważne czym latasz jeśli latasz :)
Michalm
T-Rex 450 SE v2 Flybar Less
Hughes 500MD Hirobo Sceadu Evo 50
Spectrum DX6
Phoenix SIM

Avatar użytkownika
 
Posty: 620
Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2005, 16:10
Lokalizacja: Luxembourg

Post przez anjin-san » czwartek, 22 czerwca 2006, 09:03

Ja jestem zdania, ze nie powinno sie oceniac wlasnosci lotnych modelu nigdy go nie pilotujac. W przypadku Leptona dyskutujemy na razie o cenie bo nie ma o czym wiecej na razie. Logo ma chyba najmocniejsza teraz pozycje na rynku elektrykow i przed Hirobo duza praca. Jestem przekonany jednak ze Lepton bedzie latal o lepiej niz wiekszy Trex 600. Wem - zadnym nie latalem ale Hirobo to Hirobo a Align to Align i cudow sie nie spodziewam.

Jesli chodzi o elektryki problem jest tego typu, ze ceny co wiekszych sa takie, ze trzeba je naprawde bardzo kochac i miec tyle pieniedzy, by z rozsadku nie kupic duzej spaliny. Pakiety kosztuja fortune! Do modelu klasy 50 pakiecik kosztuje tyle co silnik OS .91 SZ-H !!
Pamietam jak przed rokiem nie dopuszczalem jeszcze mysli o spalince (na tym forum mnie wystraszyli :shock: ) i chcialem kupic Quicka Sweet 16 lub cos podobnego. Ale cena modelu z pakietami i napedem mnie przerazila. Porownalem ze spalinami i oslupialem -efekt, kilkaset euro tanszy Rapi 50.

Rewolucji w duzych elektrykach na szeroka skale nie bedzie dopoki nie spadna znacznie ceny lipoli i nie podniesie sie ich jakosc. Ale pomalutku juz to obserwujemy i z czasem to elektryki przejma paleczke i beda najpopularniejsze. Za jakies 10 lat :D
REVOLUTION E-CF, LRK, Powerjazz....uuu bejbi...
Titan E325 ,Kontronik FUN
Hughes MD530 - mechanika Raptor 50,
Hirobo Freya X-spec, YS 91 ST
Graupner Bell 47G
JR Propo 10X

 
Posty: 165
Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2005, 19:10
Lokalizacja: Warszawa

Ceny czesci do leptona

Post przez aturlej » niedziela, 25 czerwca 2006, 21:57

Na razie na RR znalazlem watek o cenach czesci. Niekture detale z tego wynika ze kosztuja tyle co do mojego Raptora 90SE

Ale zobaczymy jak sie wykaza rodzimi dealerzy.
www.runryder.com/helicopter/t265896p1/
Adam Turlej
______________________________________
aturlej@atnet.net.pl
Trex 600CF + Trex 600N +Trex 450 SE v.2
no coz uwierzylem w technologie specow od odkurzaczy
Raptor 90SE i kombinuje jakby go zamienic na cos innego

Avatar użytkownika
 
Posty: 8333
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post przez Admin » niedziela, 25 czerwca 2006, 22:55

Adam,

ceny będą tak dobre, że Tobie będziemy liczyć podwójnie, żebyś odczuł wartość kupowanego sprzętu :). Poza tym nie słyszałeś, że posiadanie 90 jest passe w tym sezonie.
Nieważne czym latasz jeśli latasz :)
Michalm
T-Rex 450 SE v2 Flybar Less
Hughes 500MD Hirobo Sceadu Evo 50
Spectrum DX6
Phoenix SIM

 
Posty: 148
Dołączył(a): poniedziałek, 20 marca 2006, 23:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Post przez lopezrk » czwartek, 6 lipca 2006, 22:56

MODELI BRAK A DYSKUSJE NA CAŁEGO
FREYA WC
EAGLE2WC 99
FUTABA PCM 1024 ZH
GY 601

LAMA X.R.B
LEPTON EX

Avatar użytkownika
 
Posty: 626
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 15:09
Lokalizacja: Piaseczno ,Magdalenka

Post przez Yoda » czwartek, 6 lipca 2006, 23:01

Ja już chyba w tą sobote bedę oblatywał pierwszą sztuke!

 
Posty: 784
Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2005, 13:03

Post przez AdamG » piątek, 7 lipca 2006, 09:30

Daj znac jakby co - chetnie bym zobaczył to cudo

Adam

Avatar użytkownika
 
Posty: 626
Dołączył(a): czwartek, 28 października 2004, 15:09
Lokalizacja: Piaseczno ,Magdalenka

Post przez Yoda » piątek, 7 lipca 2006, 10:29

narazie wyszedł troche cięższy niż zapowiedziany , 2050g.....
jeśli termp. otoczenia się utrzyma to nawet niema co próbować , jak coś to o 4:00 rano się wybiore.

 
Posty: 784
Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2005, 13:03

Post przez AdamG » piątek, 7 lipca 2006, 11:42

hmmmm... to bedzie z tego dość szybki model. Tak sobie porównuje do ECO, który ważył 1,5kg a był większy od Leptona. Pewnie trzeba będzie dać spore obroty na wirniku zeby nie katować go dużymi kątami łopat.

Adqam

Avatar użytkownika
 
Posty: 636
Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2005, 11:18
Lokalizacja: Warszawa

Post przez titan » piątek, 7 lipca 2006, 12:03

Yoda napisał(a):narazie wyszedł troche cięższy niż zapowiedziany , 2050g.....
jeśli termp. otoczenia się utrzyma to nawet niema co próbować , jak coś to o 4:00 rano się wybiore.


Czyli jest pierwszy leptonik :D !!!!
Jaki silnik zastosowales?
Standardowy czy sam dobrales inny?
TomekB
------------------
Live2Fly, Fly2Live

3D HAT

"Never argue with an idiot - he'll drag you down to his level and beat you with experience!"

 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 9 kwietnia 2006, 15:33

L...

Post przez Finiak » piątek, 7 lipca 2006, 14:22

Szczerze powiem, że aż mi się nie chce wierzyć. Na 100% to jest Lepton, a nie Raptor :D ?! Osobiście myślałem, że pierwsze egzemplarze będą w Polsce ok. połowy miesiąca...
Poproszę o zdjęcia !!!

 
Posty: 784
Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2005, 13:03

Post przez AdamG » piątek, 7 lipca 2006, 15:07

A w czym problem? w Midlandzie juz są do kupienia
http://www.modelhelicopters.co.uk/acata ... irobo.html

Adam

 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 9 kwietnia 2006, 15:33

Post przez Finiak » piątek, 7 lipca 2006, 16:02

Ok, ale coś "na stronie" sklepu to jedno, a ściągnięte do polski drugie.
Po prostu kilka zdjęć ukoiłoby moją ciekawość... :)

Advertisement

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hirobo Shuttle, Sceadu, Lepton, Lama, Freya, SST-Eagle Freya

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość