Teraz jest czwartek, 14 grudnia 2017, 15:18

epheli.pl

Wortal pilotów helikopterów RC

NAZA H: Dryfowanie i kilka innych problemów...

Wszystko o systemach FlybarLess, czyli nie ma połowy wirnika a lata.

Moderatorzy: Scroller, maczar, kenobi36

• Advertisement

Post przez Scroller » poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 22:25

Cześć!

Właśnie jestem po locie testowym z Nazą H zamontowaną w mojej 800-tce. Mam kilka pytañ do użytkowników tego systemu. Proszę o pomoc, bo jestem zielony w tej materii i niezbyt jeszcze się poruszam we wszystkich ustawieniach.

1. DRYFOWANIE

Śmigłowiec (niezależnie czy ATTI albo ATTi + GPS) dryfuje lekko w prawo-tył. W obu trybach stabilizuje, ale nie trzyma pozycji. Nawet przy pochyleniu do przodu, stabilizuje i za moment zaczyna dryfować. Jak rozwiązać ten problem?

2. CZUŁOŚĆ I SZYBKOŚĆ REAKCJI OGONA

Ogon deczko rybkuje w NORMALU. Domyślam się, że za duża czułość, więc skoryguję. Jednak odczuwam wielką różnicę w pracy ogona po przełączeniu na tryby stabilizacji. W NORMALu ogon reaguje dosyć szybko na ruchy drążka (travel???), natomiast w stabilizacji reaguje bardziej spokojnie (w sumie bardziej mi to odpowiada). Pytanie: Jak i gdzie to korygować? Czułość w radiu zapewne, ale gdzieś w samej Nazie coś jeszcze?

3. OPCJE W SOFTWARE

Gdzie można dorwać sesnownie opisane funkcje, które są dostępne w oprogramowaniu do NAZY. Bo sama strona DJI (jakieś wiki itd...) to istna porażka. Manual lepiej by mój siostrzeniec napisał, a dwa na krzyż filmiki (niby z pokazaną instalacją) to jakiś żart. ¯adnych detali i generalna bzdura.

Oczywiście ktoś, kto się już zna i wie o co chodzi jakoś tam sobie poradzi, ale osoba zaczynająca zabawę z FBL i systemami stabilizacji musi się nie¼le nagłówkować...

4. WASZE SUGESTIE

Będę bardzo wdzięczny za praktycznie każdą dobrą radę i tip związany z konfigurowaniem NAZY. To bardzo fajny system, ale czasem soft nie jest zbyt intuicyjny...
Align T-REX 100-800
Spektrum DX7, DX9 Black Edition