Teraz jest czwartek, 29 czerwca 2017, 14:37

epheli.pl

Wortal pilotów helikopterów RC

Redline TT 53H

Tu rozmawiamy o "kosiarach" spalinowych

Moderator: kenobi36

  • Advertisement


 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 3 maja 2017, 11:38

Redline TT 53H

Post przez Szymek29 » środa, 3 maja 2017, 16:39

Witam
Posiadam silnik redline TT 53 i mam problem jak odpalam w czasie pracy silnika z tłumika wydostaje się paliwo i nie wiem jak wyregulować gaźnik którą iglica kręcić wogule nie kopci tylko paliwo wydostaje sie.

pozdrawiam

 
Posty: 1712
Dołączył(a): piątek, 31 maja 2013, 10:11

Re: Redline TT 53H

Post przez bejo » środa, 3 maja 2017, 20:31

Na ile masz wykręconą iglicę dawki paliwa ? Może z tłumika wydostaje się olej a nie paliwo ? Sam robiłeś mieszankę czy kupiłeś gotową ?
Pozdro; Bejo
samolot Spitfire (spalinowy)
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
helik Wasp 100 Nano CPX
helik FX067C vel King4
dron V666N
dron FQ 777 -124
cybird Bird2

 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 3 maja 2017, 11:38

Re: Redline TT 53H

Post przez Szymek29 » czwartek, 4 maja 2017, 23:54

Kupione mam gotowe paliwo tornado 15%, a iglice tą z tymi ząbkami mam na 3 obroty ustawioną, a innych iglic nie widzę nie wiem gdzie się znajduje od jałowych obrotów bo jak odpalę to też mi śmigło zaczyna się obracać pomału nie wiem czy to prawidłowe objawy?

 
Posty: 1712
Dołączył(a): piątek, 31 maja 2013, 10:11

Re: Redline TT 53H

Post przez bejo » piątek, 5 maja 2017, 08:28

Czy to jest taki silnik ?

Obrazek

Z regulacją silnika jest trochę zabawy ! Trzy obroty wykręcona iglica dawki paliwa to trochę za dużo . Wkręć ją z powrotem do oporu i wykręć o 1,5 obrotu . Odpal silnik . Delikatnie wkręcaj i wykręcaj iglicę słuchając czy silnik w danym momencie zmniejsza czy zwiększa obroty ? Musisz uzyskać największe obroty . Dojdziesz do takiego momentu że już bardziej nie da się zwiększyć obrotów kręcąc iglicą . Wtedy sprawdzasz jak zachowuje się silnik gdy stopniowo zwiększasz i zmniejszasz mu obroty ? Potem to samo robisz nagle zwiększając i zmniejszając obroty . Silnik ma płynnie wchodzić na obroty z nich spadać . Jeśli tak nie jest . Robisz małą korektę delikatnie wkręcając bądź wykręcając iglicę .

Jeśli chodzi o wolne obroty . Powinna być jakaś mała śrubeczka która blokuje położenie przesłony powietrza w gaźniku . Co to jest to zaznaczone czerwona strzałką ?

Obrazek
Pozdro; Bejo
samolot Spitfire (spalinowy)
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
helik Wasp 100 Nano CPX
helik FX067C vel King4
dron V666N
dron FQ 777 -124
cybird Bird2

 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 3 maja 2017, 11:38

Re: Redline TT 53H

Post przez Szymek29 » sobota, 6 maja 2017, 21:01

no taki to jest silnik dzięki za informacje, jutro będę próbował i napisze czy mi się udało.

pozdrawiam

 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 3 maja 2017, 11:38

Re: Redline TT 53H

Post przez Szymek29 » niedziela, 7 maja 2017, 20:24

Witam
Dzisiaj próbowałem odpalić silnik i się namęczyłem bo nie chce odpalić nie wiem co jest świeca jest dobra bo sprawdzałem chyba że to paliwo jest złe bo jak kupowałem to gościu mi mówił że to paliwo leży u niego około roku nie wie wie czy jest dobre?

Avatar użytkownika
 
Posty: 4313
Dołączył(a): sobota, 14 lipca 2012, 17:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała (EPBA)

Re: Redline TT 53H

Post przez Viper81 » niedziela, 7 maja 2017, 21:51

Paliwo się starzeje. Optymalny okres trwałości 3 m-ce. Dodatkowo w przypadku mieszanek paliwo - olej dochodzi do odparowywania paliwa i zwiększania się udziału oleju w mieszance. Co za tym idzie mieszanka jest przewartościowana w olej. Silnik kopci. Osadza się nagar.
THIS IS THE PART OF ME...

Pozdrawiam
Krzysiek "Viper" HELI DRIVER :)

 
Posty: 1712
Dołączył(a): piątek, 31 maja 2013, 10:11

Re: Redline TT 53H

Post przez bejo » poniedziałek, 8 maja 2017, 07:36

A jak go odpalasz ? Przepustnica ma być otwarta na maxa . Palcem przytykasz wlot powietrza do gaźnika i obracasz ze trzy razy śmigłem by zassać paliwo do gaźnika . Oczywiście bez zasilania świecy ! Potem przepustnicę ustawiasz na wolne obroty i podłączasz zasilanie świecy i odpalasz silnik . Jak nie odpala nieco otwierasz przepustnicę i znowu próbujesz odpalić .

Kiedyś dostałem 5 L spirytusu metylowego . W aptece kupowałem olej rycynowy . I tak robiłem mieszankę . Silnik odpalał mi bez problemu . Ale żeby tak było musiałem go wyregulować z zegarmistrzowską dokładnością !
Pozdro; Bejo
samolot Spitfire (spalinowy)
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
helik Wasp 100 Nano CPX
helik FX067C vel King4
dron V666N
dron FQ 777 -124
cybird Bird2

Advertisement


Powrót do Spalinowce

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość